lördag 7 april 2012

Men så kul - fortsättning...

..på min "Stash & Smash"


Lite påskkänsla med några söta fjädrar...


Här har jag grundat med Americana Decoupage och limmat fast papper från Glitz  och "Paper Layers", stämplat och målat med akrylfärg och Gelatos...


En bit av en gammal papperspåse som jag sytt fast med min Husqvarna symaskin. Gelatos som jag målat med hjälp av en stencil från Crafters Workshop...Akrylfärg och mer gelatos...Det "rinniga" är Glimmer Glaze.


Fina bilder från en "PLAZA Kvinna" månadsmagasin. Gunilla Pontén - fantasktiskt vacker. Gesso, mist och stencils..Det är grejen;) En tag från 7gypsies fastsatt med en öljett.


Clearstamps från YouDo och stämpeldyna - Memories.




Som sagt - ta vara på allt. Gamla modemagasin, papperspåsar, kuvert och komplettera med färg, lim, och stämplar!!

Materiallista ScrapGalen:

DecouPagelim
Gesso
Stencils
Glimmer Mist
Glimmer Glaze
Paper layers från Glitz Design
Akrylfärg
Faber Castell Pit Pens
Faber Castell Gelatos
Penslar
Penna till doodling
Clear Stamps
Stämpeldyna
Prismor från Prima
Washi tape från You Do


2 kommentarer:

AnnaB sa...

Som alltid - supersnyggt Mija...!

Jeanette Nyström sa...

Jätteläckert! Ett fantastiskt konstverk!

Kram
Jeanette