fredag 22 mars 2013

iPhone är det som gäller i vår familj....

Visst är det ett måste att dokumentera de tekniska undren för vår tid?!! I vår familj är det numer iPhone som gäller, man kan både spela och titta på film på den vilket är toppen enligt killarna. I februari var just telefonerna våra life savers, då både jag och min sambo var riktigt sjuka i influensa och valde att ha barnen hemma från dagis så att de inte skulle föra smittan vidare.

Jag valde att göra fotona svartvita, på så sätt passar fotona ihop oavsett färger på barnens kläder och jag kunde frossa i mina underbara dt-papper från GCD som Lillian gett mig. Jag älskar dessa papper, de är såååå mångsidiga!


Blommorna är utklippta ur ett papper och en i varje kluster är monterat på en 3D-kudde för lite extra dimension.




Ha en härlig helg!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: GCD "Bonjour - Café Mosaic" (bakgrundspapper), GCD "Bonjour - Nice" (turkos, brun), GCD "Bonjour - Provence Floral" (urklippta blommor)
Färg: Studio (gesso)
Övrigt: 3D-kuddar
Privat: mist, tag, kakservett, bokstäver, paljetter

Inga kommentarer: